Uw werkplek op orde
Soms lukt het niet om de werkplek thuis of op kantoor goed op orde te krijgen. U kunt moeilijk dingen terugvinden, u krijgt formulieren en documenten niet opgeruimd en privé en werk lopen te veel door elkaar. Uw administratie op orde brengen, blijft een vrome wens.
Een veel gehoorde term is Clean Desk Policy. Maar hoe pakt u dat aan als u zelf geen tijd heeft en toch graag efficiënt wilt werken?
Het organiseren van uw werkplek, kantoor of praktijkruimte doe ik graag zodat u minder stress en tijdverlies heeft en ruimte krijgt voor nieuwe klussen waardoor u meer omzet kunt boeken. Kortom, u ervaart een hogere kwaliteit van werken en waarschijnlijk meer arbeidsvreugde.
Wat ik concreet kan bieden, is deskundige hulp bij:
- (Her)inrichten van uw werkplek, ordenen van papieren/dossiers en opruimen van uw bureau met als resultaat een overzichtelijke, toegankelijke en eenvoudig overdraagbare werkplek.
- Sorteren en structureren van uw administratie en/of opzetten van een nieuw systeem.
- Uitzoeken/opschonen dossiers en archief.
- Opzetten nieuw (digitaal) archiefsysteem
- Effectief mailboxbeheer
- Opzetten digitale agenda zodat u beschikt over een flexibele en realistische agendaplanning
- Assistentie bij het stellen van prioriteiten, creëren van overzicht en bewaken van voortgang acties en activiteiten
- Assistentie bij werkplek- of kantoorverhuizingen
Heeft u behoefte aan orde in uw huiselijke situatie? Kijkt u dan eens naar mijn particuliere diensten.